2007/03/29

Detta om grädde och illamående

Halv-Otto säger:

Dagen på jobbet förflöt faktiskt helt okej snabbt. Skönt det.
Kul morgon på golvet och fick bra ordning på det jag skulle göra. Sen frukost. Mums.
Två timmar till, sen lunch. Lasagne, sallad och satsumas i solen på altanen med kollega. Skön lunch och INGET godis! Ytterligare timmar, sen rast med satsumas. Och INGET godis! Och INGET godis på sista rasten heller. Jag är rätt bra.

Jag har varit rätt så duktig. Syndat på följande:
tre stycken Käck-kolor som jag hittade hemma.
två Digestivebars med choklad.

Annars är jag strikt! Och snart är det ju lördag... :o)

Jag kom hem från jobbet, hade köpt våfflor och grädde. Åt två och sen mådde jag illa. Åt två knäckemackor med ost, det var gott. Nu mår jag mestadels illa och är grymt trött. Tänkte ta och borsta trollgaddarna och sen krypa ner under täcket. Ögonen klias och jag bara gäspar. Sambotrollet pluggar och kommer hem missinassen.

Detta om detta.

Inga kommentarer: