2007/03/21

Detta om kvällen.

Så var ytterligare en dag förbi. En rätt så bra dag. Lite trist mitt emellan besöket på stan och träningspasset, bakade en sockerkaka för ett radiotroll att mumsa på. Socker och fett. Fett är bra mot fibrer. På tal om nyttigt, dagens näringsintag:

Frukost: flingor, fil och banan.
Mitt på dagen: en styck daimstrut (kallt... men är det sol så är det)
Lunch: hamburgare och makaroner. Inte särskilt gott
Efter träningen: blåbärssoppa och fyra rostade smörgåsar.
Extra: två bitar av sockerkakan.

Min tandläkare gråter och om jag inte börjar äta mer lagad mat vet jag inte hur det ska gå. Jaja, radiotroll tycker om fett och socker. Och så tränar det ganska mycket, så det kanske tar ut varann.

I morgon. Tidigt-tidigt ringer väckarklockan och säger åt mig att gå upp. Alltid lika roligt.
Detta om detta.

Inga kommentarer: