2007/04/04

Detta om musik

Halv-Otto säger:

Dagen utvecklades till slut ganska bra, trots det stora fallet med deklarationen. Om allt blir som jag vill så får jag tillbaka en tusenlapp istället för att betala två och en halv. Håll tummarna för radiotrollet! Träffade sambotrollet och lyssnade på ett snabbföredrag om aktiehandel och psykologi. Inget nytt, konstigt nog, för sambotrollet har berättat i princip det som de sa. Tänk vad jag blir bevandrad. Och idag kom mitt användarnamn och lösenord till min alldeles egna aktiedepå. Det trodde jag väl aldrig skulle hända. Men så är det. Och här om dagen valde jag ju en pensionsfond också. Det går bara utför här. :O)


Nu sitter jag och samlar lite kraft inför att packa ihop jobbkläder och kartongkniv och handskar och ett glatt humör inför stora köpfestdagen. Jag kan inte riktigt minnas förra årets skärtorsdag, hur mycket jag än försöker, så minns jag inte hur det var då. Fast det var väl kaos antar jag. Blir spännande i morgon. Hoppas på att få jobba längre på fredag, fick så få timmar. Det lär visa sig.


Ur högtalarna ljuder Jive bunny and the mastermixers. Helt stört omöjligt att vara arg eller grinig eller trött eller på allmänt dåligt humör när man hör såna gamla fina örhängen i fina små mastermixar. Finfint är det! Det skulle höras i högtalarna i morgon i butiken, det skulle nog göra susen för alla stressade pjoskfirare.


Detta om detta och godnatt på er!

Inga kommentarer: