2007/04/07

Detta om påsk

Hel-Otto säger:

Glad påsk då. Det är väl bäst att skriva det. För min egen del kan det kvitta. Jobbar hela dagen, ska stänga ikväll och hoppas på att slippa vänta på kvart i åtta tåget, men känner jag våra kunder rätt så kommer de inte vara ute ur butiken fem över sex. Ska vi slå vad? Jag satsar ett påskägg av äcklig choklad (såna dom de alltid bjuder på men som ingen tycker om...) Fast det är klart, stationen är ju en ganska trevlig plats att tillbringa kvällen på. Så god som någon.

Rasten lider mot sitt slut. I morse var jag duktig och promenerade in till stan, en timmes promenad före frukost. Mest för att jag inte ville vara hemma. Skönt, men lite blåsigt.

Har iallafall satt några kycklingar här och där i lägenheten, det får räcka som påskpynt.

Detta om detta.

Inga kommentarer: