2007/04/04

Detta om skor

Hel-Otto säger:

Om en vecka får jag tillbaka mina vita nikeskor. Och så poff så behövde jag inte köpa några nya skor. Bra faktiskt. Igår var jag ute och fikade, det gav mig lite ångest över hur dyrt det var, men jag försökte kväva den känslan och tänka på att kontot snart stabiliseras tack vare sambotrollet. Jaja, det fick väl vara värt lite pengar att få lite social kontakt och glada skratt med en kompis kompisar. *övertygar sig själv*

Idag är det lite tvättdag och sen promenaddags och sen ska jag till sambotrollets skola och lyssna på ett föredrag med hans chefer. Jag är så himla delaktig.. :o)
Och jag fick extratimmar på jobbet på lördag, jippie! Jobba mellan elva och sex istället för tre till sex, muchos bättre.

Men som sagt, får snart tillbaka mina fina Nikeskor. Då blir det benvärmare och kjol igen, minsann. Back to basics.
Detta om detta.

Inga kommentarer: