2007/04/03

Detta om promenader

Halv-Otto säger:

Så har den förmiddagen gått. Jag som hade tänkt att vara ute och gå vid det här laget, men så blev det inte. Telefonen ringde, pratade med en kompis i telefonen och så fick jag beslutsångest över var jag skulle gå. Det får dock bli Östra kyrkogården idag också, det är en bra promenad och så behöver man inte ta med sig något, som plånbok och väska och grejer. Kan ta en sväng in till bilbiloteket senare med vagnen. Låna fler tecknade serier, det är lättsmält. Detta om detta.

Jobbet har inte ringt, så jag är faktiskt helt ledig idag, himlans skönt faktiskt. Och i morgon ska jag tvätta lite och gå på combat på kvällen så jag får se om de ringer. Tror dock att jag kan få stanna längre på jobbet både torsdag och fredag och med lite tur får jag några extra timmar på pjoskafton också. Jobbar ett värdelöst litet fånigt pass mellan tre och sex på lördag, hallå, vad är det för mening? Jag vill tjäna molto pengar ju! Även radiotroll behöver pengar. Och luft. Så nu är det dags att röra sig utåt.

Detta om detta.

Inga kommentarer: